cea mai bine pastrata spaga din bucuresti

bucurestenii se cearta pe zgarie nori, terenuri, poduri si alte lucrari de proportii mai mult sau mai putin curate si in tot acest timp nimeni nu isi indreapta atentia spre marginile de trotoar, care probabil ascund un scandal de proportii la fel de mari. nu stiu cati au observat ca bordurile de pe principalele strazi din bucuresti se schimba foarte des, mult prea des. de exemplu la razoare se schimba iar bordurile desi cele "vechi" au doar cateva luni. in centru la fel. in alte locuri in care nici macar nu se asfalteaza tot se schimba bordurile. e oare acest lucru necesar? eu sunt convins ca nu. sa fie aceste lucrari facute de firma sau cu materialele provenite de la un inocent om de afaceri/politician? mai mult ca sigur ca da.

sunt multe intrebari care ar trebui sa primeasca un raspuns. eu doar am ridicat problema, cei care pot sa faca mai mult ar trebui sa o faca.





3 comments:

Anonymous said...

http://tinyurl.com/zuq6h

Tudor Prisăcariu said...

ce chestie. si comentariu anonim si link ascuns. chiar asa mare secret?

tot e bine ca am aflat ca nu sunt singurul care a ridicat problema.

Anonymous said...

Barfa:

Mi-a ciripit un taximetrist ca in spate este Petre Roman si firma lui de constructii. Vechile borduri de granit pleaca direct in Italia dupa un mic facelift.